Adres
Administratiekantoor Finovion, Etten Leur

Administratiekantoor Finovion
Bazuinlaan 16
Etten Leur
Noord-Brabant

www.finovion.nl

Trefwoorden: Administratie-kantoor, Detachering-Salarisadministratie, Fiscale-aangifte, Internetboekhouden, Internetboekhouding, Financiele-begeleiding, Loonadministratie, Accountantskantoor, Advieskantoor-Belastingaangifte, Administratiekantoor

Rubrieken: Administratiekantoren, Accountants- en Administratiekantoren, Administratie en Adviesbureau, Financieel Adviesbureau, Salaris administratie

Overige rubrieken:
Administratiekantoor Finovion, Etten Leur

Finovion is een administratiekantoor dat zich tot doel heeft gesteld om u meer grip op uw zaak te bezorgen. Het is onze ambitie om u te laten juichen over uw eigen administratie.

Naast het voeren van uw administratie, het tijdig doen van belastingaangiften, salarisadministratie en het jaarwerk bent u ook bij Finovion aan het juiste adres als u meer inzicht wenst in uw administratie. Dit realiseren wij door uw administratie zeer regelmatig bij te werken, door u toegang te verlenen tot uw eigen administratie via internet en door op regelmatige basis met u de cijfers door te nemen en acties uit te zetten naar de toekomst. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden mag u van ons een actieve benadering verwachten.

Werkwijze

Het eerste oriënterende gesprek van Finovion is volledig gratis. Tijdens dit gesprek maken wij een informatieanalyse van uw organisatie en bepalen we gezamelijk uw wensen ten aanzien van de financiele ondersteuning (bijvoorbeeld zelf boekhouding voeren via internet of volledig uitbesteden van administratie). Om uw wensen goed te kunnen bepalen hebben wij hiervoor het  "cafetariamodel" ontwikkeld. Hierbij kunt u zelf bepalen welke activiteiten u aan Finovion wenst uit te besteden.

 

 

Finovion staat voor helderheid en duidelijkheid. Dit betekent dat wij niet willen werken op basis van "uurtje factuurtje", maar een vast maandelijks bedrag voor onze diensten in rekening brengen. Dit maandelijkse bedrag is bij het afsluiten van de overeenkomst bij u bekend. Zo verzekert u zich ervan dat u al voor de start weet waar u aan toe bent.

 

In het geval u na dit gesprek nog altijd een positief beeld heeft over Finovion, gaan we voor u een maatwerkvoorstel opstellen. Wij zorgen ervoor dat u het voorstel binnen 3 werkdagen in huis heeft. In deze fase nemen wij graag het voorstel met u door. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat u precies weet welke diensten Finovion voor het maandelijkse bedrag levert.

 

Nadat u akkoord heeft gegeven, maken wij een vervolgafspraak. Tijdens deze afspraak worden de volgende zaken besproken:

 

  • Uitleg werkwijze van Finovion en maken afspraken omtrent aanlevering facturen, bankafschriften etc. Finovion heeft hiervoor een handleiding ontwikkeld;
  • Bepaling van het grootboekrekeningschema op basis van uw informatiewensen. Wellicht wilt u dat wij specifieke kosten en omzetgroepen voor u aanmaken;
  • Uitleg sjablonen (declaratiesheet, mutatiesheet medewerker);
  • Uitleg conversieprocedure van stamgegevens en historie uit huidige administratieve systeem. Finovion heeft veel ervaring met betrekking tot conversies van Exact, Grote Beer, Navision, AFAS;
  • Training managementinformatie via het internet.


Deze werkwijze biedt volgens ons voldoende basis tot een prettige samenwerking.

 

 

Bent u geïnteresseerd in een persoonlijk gesprek, dan kunt u ons bereiken door het ingeven van de informatieaanvraag.

Internetboekhouden voor u!

Finovion biedt haar klanten de mogelijkheid om toegang te verkrijgen tot hun administratie via het internet. Het internetboekhoudprogramma is eenvoudig van opbouw en heeft voldoende mogelijkheden om managementinformatie in de vorm van rapportages te verkrijgen.

 

Wij kunnen u de volgende mogelijkheden bieden:

  1. Via het internet raadplegen van uw administratie op detailniveau en afdrukken van managementrapportages, zoals een V&W rekening, Balans, Periodecijfers, Openstaande Postenlijst;
  2. Zelfstandig voeren van uw eigen administratie via het internet. Uw contactpersoon bij Finovion controleert regelmatig uw administratie en corrigeert deze, indien nodig.

 

De volgende functionaliteit kan Finovion aanbieden:

  • Raadplegen van administratie;
  • Invoeren van boekingsdocumenten;
  • Aanmaken en versturen van verkoopfacturen in eigen lay-out;
  • Dossieradministratie met kostenplaatsen/ projecten;
  • Urenregistratie door medewerkers.

 

Voor een demonstratie van het internetboekhouden, kunt u met ons contact opnemen door het ingeven van de informatieaanvraag.

Ons werkgebied bestaat o.a uit: Breda, Bergen op zoom, Roosendaal, Rotterdam,  Eindhoven, Waalwijk, Zeeland

Offerte aanvraag / Contact opnemen